picture

وقت آن رسیده که برای مخاطبان خود تجربه ای شگفت خلق کنید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به برخی از محصولاتی که می خرید، عشق می ورزید و به هیچ عنوان میلی به تغییر رویه مصرف و خرید خود ندارید، اما به ناگاه با تجربه محصولی بهتر کاملا از حس تجربه ای جدیدتر مدهوش می شوید و حس می کنید که تا به حال راه را اشتباه می رفتید.

به نظر شما چرا همچین اتفاقی برای انسان ها می افتد، چرا به یک باره از یک محصول و برند به دیگری تغییر موضع می دهیم و یا چرا سال های سال یک برند در ذهن ما پادشاهی می کند؟

همه این ها به ناخودآگاه و ذهن آدمی بر می گردد، ناخودآگاهی بسیار قدرتمند، ناخودآگاه بخشی از ذهن آدمیست که بیشتر تصمیمات کوچک و روزمره تا تصمیمات بزرگ را برعهده دارد و خودآگاه انسان را مدیریت و رهبری می کند.

شاید لازم باشد که به زبان ساده بیان کنیم تا ناخودآگاه انسان چگونه کار می کند، این بخش از ذهن همواره اتفاقات و تجربه هایی که برای انسان ایجاد می شوند را به خاطر می سپارد و طبقه بندی می کند، تا به اینجا اتفاق خارق العاده ای نیفتاده است، اما زمانی که مخاطب در موقعیت خرید دوباره قرار می گیرد به ناگاه تمام تجربه های قبلی از این محصول و یا محصول مشابه در ناخودآگاه بازیابی می شوند و سپس به خودآگاه ترجیحات ارسال می شود و در نهایت مخاطب با استفاده از تجربه های طبقه بندی شده انتخاب خود را انجام می دهد، پس این امکان همواره وجود دارد که یک محصول با کیفیت بالاتر و حس بهتر به دلیل اینکه مخاطبان آن را تجربه نمی کنند برای همیشه مغفول بماند. پس اگر شما صاحب یک برند هستید و مطمئنید که می توانید خالق یک تجربه ناب برای مخاطبان خود باشید و آن ها را برای همیشه شیفته محصول خود کنید از همین امروز شروع کنید و تجربه های ویژه ای از محصول برند خود را برای آن ها خلق کنید.

ما در طرح ایده محصولات شما را بررسی می کنیم و بر اساس ویژگی های منحصر به فرد محصول، برنامه های ارتباطی را تدوین می کنیم که به مخاطب شما تجربه ای لذت بخش ارائه دهیم و یا اینکه تجربیات سابق در ذهن مخاطبان شما را عمیق تر می کنیم و یا بهبود می دهیم.

گردآورنده» مرتضی غفاری مجد

مطالب مشابه

picture

آیا بازار تبلیغات در انحصار ATL است؟

طبق شواهد تجربی در سال‌های اخیر، بازار تبلیغات وضعیتی شبیه به بازار رقابت انحصاری دارد و با وجود قدرت تبلیغات ATL، این بازار در انحصار کامل ATL نیست و قیمت در وضعیت رقابتی بین انواع تبلیغات مشخص می شود.
picture

تفاوت تبلیغات با بازاریابی چیست؟

تبلیغات و بازاریابی مفاهیمی هستند که معمولا افراد برای توصیف اموری مانند فروش محصول یا خدمات خود استفاده می‌کنند. با این حال، مفهوم این دو با هم متفاوت است و ما در این مقاله به توضیح این دو مفهوم می‌پردازیم تا بتوانید با درک درست از تبلیغات و بازایابی، در مسیر رونق کسب و کار خود کارآمدتر سرمایه‌گذاری کنید.

دیدگاه کاربران

بیایید چیزی شگفت خلق کنیم!

* برای پر کردن فرم از اطلاعات واقعی استفاده نمایید تا بررسی صورت گیرد

* همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پیگیر سفارش خواهند بود