picture

پیشنهاد نوروزی طرح ایده

بهترین زمان برای ماندگاری در ذهن مخاطب ، درست زمانی است که مردم به دور از دغدغه­ ها، از لحظات خود در کنار یکدیگر لذت می­برند. تفریح و شادمانی، زمینه ماندگاری تبلیغات را در ذهن مخاطب فراهم می ­آورد. چه بسا یک محصول با کیفیت بالا به دلیل این­که زمان مناسبی برای تبلیغات آن انتخاب نشده، مورد غفلت مخاطبان قرار گرفته است.  در دنیای امروز که مخاطبان با حجم زیادی از تبلیغات در جهان پیرامون خود روبرو هستند و روز به روز نسبت به تبلیغات موجود در اطراف خود بی تفاوت­ تر می­شوند، لازم است برای جلب توجه حداکثری، خلاقیت در محتوا و بهترین زمان را برای تبلیغات و  معرفی محصول استفاده نمود.

تا فرا رسیدن عید نوروز فرصتی باقی نمانده، برای استفاده از این فرصت فکری کرده­ اید؟

در اسفندماه مشتریان در انبوهی از تبلیغات سردرگم هستند و تاثیرگذاری به دلیل مشغله مخاطبین، به میزان زیادی سقوط می­نماید، ایام نوروز، یک فرصت عالی برای برندهاست که با ایجاد خاطره­ای خوشایند در روزهای عید، جایگاه خود را بر ای همیشه در ذهن مخاطب تثبیت نمایند.

چرا نوروز؟

مردم استان­های حاشیه­ ی کشور در طول سال کمتر با تبلیغات برندهای بزرگ مواجه می­شوند، ایام نوروز فرصت مناسبی برای برندها فراهم کرده تا با سفر مردم این استان­ها به شهرهای پرتردد در روزهای عید، به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنند که در سایر روزهای سال امکان دسترسی به این گروه از مخاطبان برای برندها وجود نداشته است. حضور مردم در استان­های پرتردد در ایام عید ازجمله مازندران، گیلان، اصفهان و... موجب دسترسی برندها به حجم عظیمی از مخاطبان برای تبلیغات در ایام نوروز خواهد شد. هرساله استان­های شمالی میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور هستند، به­طوری که استان مازندران در نوروز امسال  با 12 میلیون مسافر لقب مسافرپذیرترین استان ایران را به خود اختصاص داد.

ما در در لوکیشن­های خاص هم فرصت تبلیغات ایجاد کرده ­ایم

طبق گزارشات مرکز آمار نزدیک به 68% از جمعیت ایران، نوروز خود را در سفر سپری کردند. با توجه به حجم عظیم مسافرانی که در ایام نوروز از طریق حمل و نقل جاده­ای، ریلی و هوایی سفر خود را سپری کرده­اند، آژانس طرح ایده سه لوکیشن پرتردد و جذاب را برای تبلیغات در ایام نوروز جهت ارائه سرویس­های BTL به برندها پیشنهاد می­نماید:

  • مجتمع­های بین راهی پرتردد
  • ترمینال­ها
  • فرودگاه­ها

با توجه به 8 میلیون سفر جاده­ای که در نوروز 97 انجام شده، بدون شک مجتمع­های بین راهی یکی از پرترددترین لوکیشن­های پیشنهادی در ایام نوروز برای تبلیغات می­باشند. این مجتمع­ها میزبان برندهای مطرحی از جمله سامسونگ، ال سی و ...  بوده­اند و به چندین هزار مسافری که از این بزرگراه­ها عبور می­کنند خدمات ارائه می­دهند. ترمینال­ها یکی دیگر از لوکیشن­های پرتردد در ایام نوروز هستند که روزانه تعداد زیادی از مسافران در این لوکیشن استقرار می­یابند، بنابراین می­توانند به عنوان یک لوکیشن خاص جهت تبلیغات در ایام نوروز مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به حجم بالای سفرهای هوایی در ایام نوروز و سپری شدن چندین ساعت از زمان مسافران در فرودگاه­ها برای انجام فعالیت­های مربوط به پرواز، بدون­شک یکی دیگر از لوکیشن­های پرتردد برای تبلیغات در ایام نوروز، فرودگاه­ها هستند. برندها می­توانند با حضور در این لوکیشن­ها و تبلیغات برای محصولاتشان موجب ماندگاری پیام برند خود در ذهن مخاطب شوند.

 آژانس طرح ایده با شناسایی  لوکیشن­های یاد شده و بررسی قابلیت اجرای تبلیغات در این مکا ن­ها، هم­چنین انجام مذاکرات لازم و الزامات قانونی جهت اجرا، آمادگی خود را جهت ارائه سرویس­های BTL در لوکیشن­های مذکور در راستای پیام برند شما و متناسب با فضای عید نوروز اعلام می­دارد و باعث ایجاد تجربه ذهنی خوشایند در مخاطبان و برانگیختن حسی شگفت انگیز در آن­ها خواهد شد.

پروپوزال نوروز

دیدگاه کاربران

بیایید چیزی شگفت خلق کنیم!

* برای پر کردن فرم از اطلاعات واقعی استفاده نمایید تا بررسی صورت گیرد

* همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پیگیر سفارش خواهند بود