picture

بازگشت به مدرسه

شروع فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، شروع فصل یادگیری و توسعه است و زمان مناسبی برای ایجاد رابطه‌ای تازه و یا تجدید ارتباط برند شما با والدین، فرزندان و دانشجویان است.


امسال هم شروعی دوباره خواهیم داشت، با ایده‌های جدید!


افتخار می کنیم در یک دهه فعالیت طرح ایده پروژه های موفقی را در روزهای Back To School اجرا کرده‌ایم و همواره در تلاش هستیم تا راهکارهایی عملی و خلاقانه برای ارتباط بین برند و مخاطب ارائه دهیم.


امسال هم با تحقیق و تجربه و با توجه به شرایط شیوع کرونا، راهکارهایی خلاقانه و اجرایی طراحی کرده‌ایم تا در صورت بازگشایی یا عدم بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها همواره جریان ارتباطی شما با مخاطبان ادامه پیدا کند.

 

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ۸۷۷۰۰۲۳۹ - ۰۲۱

مطالب مشابه

picture

معرفی اولین آکادمی سمپلینگ در ایران

یک چالش مهم در اجرای پروژه‌های سمپلینگ و پروموشن، حضور نیروهای غیرمتخصص در این پروژه‌هاست. نیروهایی که نمی‌دانند چه بگویند، چطور با مخاطب ارتباط برقرار کنند و از آداب فروش آگاهی کافی ندارند، به صورت ناخواسته به دشمنانی برای برندها و محصولات آن‌ها تبدیل خواهند شد.
picture

کمپین Back to School

فصل مدارس نزدیک است. دوباره به روزهای که اول صبح همه جا پر از بچه های قد و نیم قد مدرسه‌ای می‌شود نزدیک می‌شویم، روزهایی که با خش خش برگ های پاییزی و بوی بارون سپری می‌شوند. فصل مدارس تقریبا در سراسر کشور هیاهو برپا می‌نماید و همه مشغول خرید لوازم التحریر و ابزارهای مورد نیاز درس و مدرسه هستند.

دیدگاه کاربران

بیایید چیزی شگفت خلق کنیم!

* برای پر کردن فرم از اطلاعات واقعی استفاده نمایید تا بررسی صورت گیرد

* همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پیگیر سفارش خواهند بود