picture

چرا ماه رمضان فرصت مناسبی برای خرید محصول شماست؟

چرا ماه رمضان فرصت مناسبی برای خرید محصول شماست؟

چندی است که در ماه مبارک رمضان الگوی رفتاری مردم در حوزه خرید تغییر یافته و گرایش به مصرف و خرید برخی مواد غذایی رو به افزایش رفته است. مردم علاقمندند که سفره های افطار خود را در ماه رمضان با مواد غذایی مناسب برای این ماه نقش بندند و میزبان روزه داران بر سر سفره های افطار خود باشند. لذا ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای برخی از برندهای مواد غذایی است تا محصول خود را در این ماه بر سر سفره افطار مخاطبان خود بیاورند.

مراکز خرید، هایپرها و ... مملوء از حضور روزه دارانی است که برای خرید مواد غذایی مناسب برای این ماه به این مراکز مراجعه کرده اند و با دستانی پر از مراکز خرید خارج خواهند شد. افراد در ساعات پس از افطار همراه خانواده و یا دوستان و آشنایان خود در مراکز تفریحی و گردشگری پرتردد شهر حضور یافته و از لحظات خود در کنار یکدیگر لذت می برند که نهایتا این فضا منجر به فراهم شدن بستری شاد همراه با سرگرمی در ساعات پس از افطار خواهد شد. ماه رمضان فرصت مناسبی برای محصول برندهاست تا جایگاه خود را در سفره روزه داران تثبیت نمایند و در لحظات شیرین ماه رمضان در کنار مخاطبان خود باشند تا با ایجاد حس خوب در آن ها، خاطره تجربه ای ناب را با آن ها به اشتراک بگذارند.

لوکیشن های پیشنهادی پرتردد در ماه رمضان

با توجه به شلوغی برخی مراکز در ساعات پس از افطار و ازدحام روزه داران در برخی مراکز، هم چنین نظر به این که این حضور منجر به ایجاد فضای گرم و شاد در بین مردم خواهد شد، لذا ماه رمضان فرصت مناسبی برای معرفی محصول برندها به مخاطبان هدف می باشد.آژانس طرح ایده در ادامه لوکیشن های پرتردد این ماه را به شما پیشنهاد می نماید. سالن های سینما عموما در ساعات پس از افطار مملوء از فیلم دوستانی است که برای ایجاد خاطره ای خوش همراه عزیزان خود در مکان یاد شده حضور می یابند. ما در طرح ایده مراکز تفریحی و گردشگری پرتردد در سطح شهر را شناسایی و برای اجرای سرویس های تبلیغاتی BTL به شما معرفی می نماییم. روزداران ورزش دوست نیز در ساعات پس از افطار در مراکز ورزشی حضور یافته و سلامت جسمانی خود را تقویت می نمایند لذا با توجه به شلوغیه مراکز ورزشی، باشگاه ها، استخر ها و ... در ساعات پس از افطار، لوکیشن های مذکور برای ارائه سرویس های تبلیغاتی مناسب می باشد. یکی از لوکیشن های جذاب برای اجرای سرویس های تبلیغاتی BTL در این ماه، بدون شک پاتوق های پرتردد شهری مانند خیابان 30 تیر و ... می باشد که در ساعات پس از افطار و حتی تا لحظات نزدیک سحر میزبان جمع بزرگی از مردم سطح شهر می باشند.

آژانس طرح ایده با معرفی لوکیشن های یاد شده و بررسی سرویس های تبلیغاتی قابل ارائه متناسب با فضای ماه رمضان، هم چنین انجام مذاکرات لازم و الزامات قانونی جهت اجرا، آمادگی خود را برای ارائه سرویس های BTL در لوکیشن های پرتردد مورد نظر در راستای القای پیام برند و متناسب با فضای ماه مبارک رمضان اعلام می دارد.

 

پروپوزال رمضان

دیدگاه کاربران

بیایید چیزی شگفت خلق کنیم!

* برای پر کردن فرم از اطلاعات واقعی استفاده نمایید تا بررسی صورت گیرد

* همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پیگیر سفارش خواهند بود