picture

کمپین Back to School

فصل مدارس نزدیک است. دوباره به روزهای که اول صبح همه جا پر از بچه های قد و نیم قد مدرسه‌‌ای می‌‌شود نزدیک می‌‌شویم، روزهایی که با خش خش برگ های پاییزی و بوی بارون سپری می‌‌شوند. فصل مدارس تقریبا در سراسر کشور هیاهو برپا می‌‌نماید و همه مشغول خرید لوازم التحریر و ابزارهای مورد نیاز درس و مدرسه هستند. والدین و دانش آموزان از هیجان بالایی برای ورود به مدارس برخوردارند و بازارها و مراکز خرید مملو از حضور افرادی می‌‌باشد که برای تهیه لوازم مورد نیازشون به این فروشگاه‌‌ها مراجعه کرده‌‌اند. با وجود چنین زمان پر هیجان و جذابی، این دوره بهترین زمان برای تبلیغات برندهای مرتبط محسوب می‌‌شود. از برندهای لوازم التحریر و خوراکی و نوشیدنی گرفته تا برندهای سلولوزی و انواع دسرها، همه و همه از فرصت بسیار خوبی برای تبلیغات برخوردار هستند.

طرح ایده و تجربه حضور در مدارس

اواخر تابستان بهترین زمان برای طراحی و اجرای کمپین Back to School می‌باشد. ما در طرح ایده با در اختیار داشتن 6 سال تجربه حضور در مدارس در طی این سال‌ها آمادگی لازم را جهت ارائه کلیه خدمات BTL در مدارس و بسترهای متناسب با آن داریم. تجربه حضور چندین ساله ما در مدارس و ارائه خدمات به برندهای مجاز و معتبر مرتبط، تضمین کننده کیفیت خدمات ما در این دوره می‌باشد.

آمار دانش آموزان

در سال تحصیلی 98-99 تعداد دانش آموزان در کل کشور حدودا 14 میلیون نفر می‌باشد که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این گروه مخاطب چهارده میلیون نفری فرصت شگفت انگیزی برای تبلیغات پیش روی برندها قرار داده است تا با بهره گرفتن از این فرصت، در ذهن مخاطبان ماندگار بمانند و میزان فروش خود را جابجا کنند.

لوکیشن‌‌های مناسب

با توجه به تجربه طرح ایده مبنی بر حضور پر رنگ در مدارس و اجرای چندین ساله کمپین‌‌های این دوره، ما لوکیشن‌‌های مهم و موثری را به همراه سرویس‌‌های متناسب با این لوکیشن‌‌ها و در چارچوب موثرترین روش‌‌های صرف بودجه، به شما پیشنهاد می‌‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر پروپوزال Back to School طرح ایده را مطالعه فرمایید.

 

دانلود پروپوزال Back To School

مطالب مشابه

picture

کمپین بازگشت به مدرسه

زمان زیادی تا شروع مدارس باقی نمانده است. برای استفاده از این فرصت فکری دارید...؟ ما برای شما پیشنهادات ویژه ای داریم. بازگشت به مدرسه، بهترین فرصت برای ارتباط موثر با دانش آموزان و والدین آنهاست.
picture

Online Sampling - آنلاین سمپلینگ

ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی جهت ارائه سرویس آنلاین سمپلینگ با برترین فروشگاه‌های اینترنتی در تعامل هستیم و بر اساس شناخت کاملی که از مشتریان و ویژگی های منحصر به فرد هر سایت داریم سمپل محصولات برندها را داخل بسته‌های خرید مشتریان آن‌ها ارسال می‌کنیم.

دیدگاه کاربران

بیایید چیزی شگفت خلق کنیم!

* برای پر کردن فرم از اطلاعات واقعی استفاده نمایید تا بررسی صورت گیرد

* همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پیگیر سفارش خواهند بود