picture

مصاحبه کافه بازاریابی و آژانس تبلیغاتی طرح ایده

ما آژانس تخصصی BTL هستیم که از سال 1389 فعالیت می‌کنیم. ما به عنوان پیشرو در صنعت BTL ایران ، مسئولیت خود می‌دانیم که نگرش بازار مارکتینگ ایران و شناخت اهالی تبلیغات و کارفرمایان را از این صنعت تغییر دهیم.


از دیرباز پیوند نام BTL به همراه سمپلینگ و پروموشن بوده و تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه به تامین نیرو و اجرای پروژه‌های سمپلینگ و پروموشن فعال بوده‌اند و صرفا به عنوان یک ابزار و مدیا در حوزه تبلیغات و پیشبرد فروش به کار گرفته شده است.


ما از 3 سال گذشته شروع به تغییر این نگرش در مشتریان خود کرده‌ایم و با ایجاد واحدهای استراتژی، ایده پردازی، آتلیه و واحد امور مشتریان اقدام به ارائه راهکارهای ارتباطی برند با مصرف کننده در قالب کمپین های  BTL نموده‌ایم که در این کمپین ها با ارائه استراتژی و طراحی کمپین از ابزارهای بیشتری از BTL استفاده می‌کنیم. ابزارهایی مانند POSM ، مرچندایزینگ، ایونت، رودشو، گوریلا مارکتینگ و آنلاین سمپلینگ و صد البته سمپلینگ و پروموشن.


باور ما این است که در زمان کوتاه روبرویی با مشتری باید تاثیر درستی برای انتقال پیام بگذاریم و از این رو آموزش و پروش کارشناس ماهر و حرفه ای در قالب پروموتر رسالت کار ما است.

آقای حسین قاسمی مدیر عامل آژانس تبلیغاتی طرح ایده
آقای حسین قاسمی مدیر عامل آژانس تبلیغاتی طرح ایده

برای مطالعه مصاحبه بر روی سایت کافه بازاریابی کلیک کنید

 

راهکار ارتباطی طرح ایده در دوران شیوع کرونا بر مبنای چه معیارهایی طراحی شده است؟


کرونا تهدید بزرگ و کابوس صنعت ما بود. صنعتی که به تعامل رو در رو با مصرف کنندگان استوار است. عدم امکان استفاده از پرسنل و توقف کامل پروژه‌های سمپلینگ، رودشو و ایونت‌ها صنعت ما را تا مرز ورشکستگی پیش برد و متاسفانه برخی از شرکت ها که توانایی لازم را نداشتند از بازار خارج شدند.


ما در طرح ایده پس از بررسی کامل شرایط و با گذر از شٌک اولیه کرونا تصمیم گرفتیم راهکارهایی خلاقانه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ایجاد کنیم تا برندها بتوانند متناسب با شرایط شیوع کرونا، همچنان ارتباطی موثر با مخاطبان خود داشته باشند و طی مدت 3 هفته و همکاری کلیه اعضای تیم پکیج  BTL-19 را طراحی و به مشتریان معرفی کردیم.


پکیج  BTL-19 شامل راهکارهای ارتباطی با مشتریان در نقاط فروش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و همچنین اقلام تبلیغاتی منحصر به کرونا می‌باشد که اجرای این پکیج استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان ما به همراه داشت.
 

در دوران خاص شیوع کرونا برای چه برندهایی فعالیت خلاقانه و موثر داشته ایم؟


ما با پکیجBTL-19  موفق شدیم که پروژه بزرگ و سراسری سفر ایمن با اسنپ را در خصوص ضدعفونی خودروها و اقلام در سراسر کشور انجام دهیم. 
پروژه سفر ایمن با اسنپهمچنین پروژه‌ی شستشوی دست افراد حاضر در فروشگاه‌های 5 شهر بزرگ کشور با مایع دستشویی لوکس از شرکت یونیلیور با موفقیت اجرا شد.

پروژه خرید ایمن با لوکس

و همچنین پروژه‌ی اقلام تبلیغاتی 3000 نقطه فروش برای رامک و پروژه ایمن سازی خرید با مولفیکس و ده‌ها برند دیگر نتیجه تغییر ذهنیت ما با شرایط حاکم است و این موفقیت صد البته لطف خدا بوده است که بدون تعدیل پرسنل و البته جذب چندین نیروی متخصص از بازار توانستیم به دست آوریم.

 

مطالب مشابه

picture

کمپین Back to School

فصل مدارس نزدیک است. دوباره به روزهای که اول صبح همه جا پر از بچه های قد و نیم قد مدرسه‌ای می‌شود نزدیک می‌شویم، روزهایی که با خش خش برگ های پاییزی و بوی بارون سپری می‌شوند. فصل مدارس تقریبا در سراسر کشور هیاهو برپا می‌نماید و همه مشغول خرید لوازم التحریر و ابزارهای مورد نیاز درس و مدرسه هستند.
picture

Online Sampling - آنلاین سمپلینگ

ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی جهت ارائه سرویس آنلاین سمپلینگ با برترین فروشگاه‌های اینترنتی در تعامل هستیم و بر اساس شناخت کاملی که از مشتریان و ویژگی های منحصر به فرد هر سایت داریم سمپل محصولات برندها را داخل بسته‌های خرید مشتریان آن‌ها ارسال می‌کنیم.

دیدگاه کاربران

بیایید چیزی شگفت خلق کنیم!

* برای پر کردن فرم از اطلاعات واقعی استفاده نمایید تا بررسی صورت گیرد

* همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پیگیر سفارش خواهند بود