picture

Online Sampling - آنلاین سمپلینگ

سمپلینگ و طرح ایده


ما در طرح ایده با 9 سال سابقه تخصصی در تبلیغات BTL، یکی از پیشتازان عرصه سمپلینگ و پروموشن نمونه محصولات برندها هستیم. مشتریان ما برندهایی هستند که بر سطح بالاتری از ارتباط با مخاطب تمرکز می‌کنند و کیفیت بالا در اجرا و استفاده بهینه بودجه برای آن‌ها اهمیت دارد.  ماموریت ما خلق تجارب ناب از برند برای مخاطبین آن‌هاست. چشم انداز ما در طرح ایده در سال 1400، رهبری بازار BTL ایران از لحاظ سهم بازار ، تنوع خدمات و تعداد مشتریان  است.

 

آنلاین سمپلینگ، برای اولین بار در ایران


آنلاین سمپلینگ یک سرویس سمپلینگ کاملا تارگت محور است که برای اولین بار در ایران توسط آژانس طرح ایده به صاحبان برند معرفی می‌شود. 
 آنلاین سمپلینگ ابزاری مناسب برای تمامی برندهایی است که نیازمند سمپلینگ نمونه محصولات خود هستند و تارگت محور بودن این روند و هم چنین صرف اثر بخش بودجه برای آن ها حائز اهمیت است. آنلاین سمپلینگ در نهایت پس از آنالیز دقیق مخاطبان هدف، استراتژی ارسال هوشمندی را جهت ارسال نمونه محصولات برندها در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر ارائه می‌دهد. 
ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی جهت ارائه سرویس آنلاین سمپلینگ با برترین فروشگاه‌های اینترنتی در تعامل هستیم و بر اساس شناخت کاملی که از مشتریان و ویژگی های منحصر به فرد هر سایت داریم سمپل محصولات برندها را داخل بسته‌های خرید مشتریان آن‌ها ارسال می‌کنیم. به گونه‌ای که سمپل‌ها دقیقا در دست مخاطب اصلی برند قرار گیرند و هیچ نمونه محصولی توسط فردی غیر از مخاطب خود دریافت نشود.
متخصصان ما در واحد آنلاین سمپلینگ محصولات برندها و مخاطبان آن‌ها را آنالیز نموده و تمامی این اطلاعات را در قالب نرم افزاری هوشمند طراحی کرده‌اند. پس از تجزیه و تحلیل، ویژگی‌های مخاطبین هدف از نرم افزار مربوطه، خروجی گرفته می‌شود و براساس آن نمونه محصولات برندها درون بسته‌های خرید اینترنتی که ویژگی‌های مرتبط با سمپل مورد نظر را دارند به عنوان هدیه رایگان برند برای مخاطبین ارسال خواهد شد.


چرا آنلاین سمپلینگ؟


آنلاین سمپلینگ یک سرویس سمپلینگ کاملا فیلتر شده هست یعنی برندها می‌توانند جامعه مخاطبان هدف را براساس فیلترهای مدنظر خود انتخاب کرده و نمونه‌های محصول را فقط و فقط برای آنها ارسال کنند. علاوه بر این، این سرویس باعث می‌شود که نمونه‌های محصول در زمان درست به دست مخاطب برسد، یعنی درست زمانی که فرد در منزل یا محل کارش حضور دارد و خرید اینترنتی خود را دریافت نموده است.

از طرفی دریافت این هدیه در کنار خرید اینترنتی باعث شگفت زدگی مخاطبین هدف نیز می ‌شود. از همین الان می‌توان چهره شگفت زده مخاطبین رو تجسم کرد.
آنلاین سمپلینگ سرویس جدید ما در آژانس طرح ایده هست و ما آمادگی لازم را جهت ارائه این سرویس به صاحبان محترم برند در بالاترین سطح کیفیت و اجرا دارا هستیم.


کافی است امتحان کنید!

 

مشاهده پروپوزال Online Sampling

مطالب مشابه

picture

معرفی اولین آکادمی سمپلینگ در ایران

یک چالش مهم در اجرای پروژه‌های سمپلینگ و پروموشن، حضور نیروهای غیرمتخصص در این پروژه‌هاست. نیروهایی که نمی‌دانند چه بگویند، چطور با مخاطب ارتباط برقرار کنند و از آداب فروش آگاهی کافی ندارند، به صورت ناخواسته به دشمنانی برای برندها و محصولات آن‌ها تبدیل خواهند شد.
picture

کمپین Back to School

فصل مدارس نزدیک است. دوباره به روزهای که اول صبح همه جا پر از بچه های قد و نیم قد مدرسه‌ای می‌شود نزدیک می‌شویم، روزهایی که با خش خش برگ های پاییزی و بوی بارون سپری می‌شوند. فصل مدارس تقریبا در سراسر کشور هیاهو برپا می‌نماید و همه مشغول خرید لوازم التحریر و ابزارهای مورد نیاز درس و مدرسه هستند.

دیدگاه کاربران

بیایید چیزی شگفت خلق کنیم!

* برای پر کردن فرم از اطلاعات واقعی استفاده نمایید تا بررسی صورت گیرد

* همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پیگیر سفارش خواهند بود